SIA “Ogres Namsaimnieks” klienti, kuri vienlaikus ir arī AS “Swedbank” un/vai AS “SEB banka” klienti, savā internetbankā var pieteikties e-rēķina saņemšanai.
Kas ir e-rēķins?
E-rēķins ir rēķins, ko nosūta, saņem un apstrādā elektroniski. Atšķirībā no rēķina papīra vai elektroniskā formātā (PDF u. tml.), e-rēķinu klients saņem tieši savā internetbankā, un tajā ir iekļauti visi nepieciešamie dati (saņēmēja rekvizīti, maksājamā naudas summa, maksājuma mērķis utt.).Lai apmaksātu e-rēķinu, internetbankā ir jāapstiprina tikai maksājuma uzdevums, vai, ja ir pieslēgta automātiskā apmaksa, tas notiek automātiski.
Kāpēc izvēlēties e-rēķinu?
- E-rēķinos visi maksājuma veikšanai nepieciešamie dati jau ir aizpildīti, atliek vienīgi apstiprināt maksājuma uzdevumu
- E-rēķinam iespējams pieslēgt automātisko apmaksu
- Visi saņemtie e-rēķini vienuviet – internetbankā
Kā var pieteikties e-rēķina saņemšanai?
SIA “Ogres Namsaimnieks” klienti var pieteikties e-rēķina saņemšanai savā AS “Swedbank” vai AS “SEB banka” internetbankā vai attiecīgās bankas filiālē.
Piesakoties šim pakalpojumam, pirmo e-rēķinu klients saņems nākamajā mēnesī.
Kas jāzina par SIA “Ogres Namsaimnieks” e-rēķiniem?
- Klienti e-rēķinus saņems līdz katra mēneša 15. datumam ar apmaksas termiņu līdz mēneša beigām
- E-rēķinā būs atspoguļota aprēķinātā summa par iepriekšējā mēnesī saņemtajiem apsaimniekošanas pakalpojumiem
- Komisijas maksa par e-rēķina apmaksu (t. sk. automātisko e-rēķina apmaksu) – saskaņā ar attiecīgās bankas cenrādi
SIA “Ogres Namsaimnieks” aicina savus klientus izmantot šo jauno iespēju un par apsaimniekošanas pakalpojumiem norēķināties ar e-rēķinu palīdzību!