Ja ūdens patēriņa skaitītājiem Jūsu dzīvoklī verificēšanas termiņš ir beidzies pirms ārkārtējās situācijas izsludināšanas valstī vai beidzas ārkārtējās situācijas laikā, skaitītāju verificēšana jāveic trīs mēnešu laikā pēc ārkārtējās situācijas beigām.
Piemēram, ja ārkārtējā situācija valstī beigsies plānotajā termiņā, t. i., š. g. 28. februārī, augstāk minētajās situācijās skaitītāju verificēšana būs jāveic līdz š. g. 28. maijam.
Lūdzam ņemt vērā, ka ūdens patēriņa skaitītāju verificēšanas pienākums netiek atcelts, bet tikai atlikts uz laiku!
Kur var apskatīt ūdens patēriņa skaitītāju verificēšanas termiņu?
- Ikmēneša komunālo pakalpojumu rēķina apakšdaļā. Trīs mēnešus pirms verificēšanas termiņa beigām datums rēķinā tiek iezīmēts tumši sarkanā krāsā
- Klientu portāla e.ogresnamsaimnieks.lv sadaļā “Skaitītāji”
- Mobilās lietotnes “WebNAMS App” (“Android” un “iOS” platformām) sadaļā “Skaitītāji”
- Ūdens patēriņa skaitītāju nomaiņas aktā
Kur vērsties, lai nomainītu vai verificētu skaitītājus?
Pakalpojumu var pieteikt jebkurā sertificētā uzņēmumā, kas veic ūdens patēriņa skaitītāju verificēšanu / nomaiņu, to skaitā:
Uzņēmuma nosaukums | Kontaktinformācija |
SIA “OG-santehnika” | 29273468 |
SIA “OROLS ŪDENS UZSKAITE” | 29457775 |
SIA “SANO” | 29955571 |
IK “Aksnu” | 28679800 |
Ko darīt, ja rēķinā neparādās informācija par ūdens patēriņa skaitītājiem?
Ja rēķina apakšdaļā neparādās informācija par ūdens patēriņa skaitītājiem (t. sk. to verifikācijas termiņiem), lūdzam sazināties ar Finanšu nodaļu, zvanot uz tālruņa numuru 65049109.
Ūdens patēriņa skaitītāju verificēšanas kārtību ārkārtējās situācijas laikā nosaka Ministru kabineta 2008. gada 9. decembra noteikumi Nr. 1013 “Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā norēķinās par pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu”.