SIA “Ogres Namsaimnieks” aicina dzīvokļu īpašniekus reģistrēties klientu portālā https://e.ogresnamsaimnieks.lv/!
Klientu portālā iespējams:
- Apskatīt komunālo pakalpojumu rēķinus un to apmaksas statusu;
- Apskatīt un nodot ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus. Papildus klientu portālā reģistrētie lietotāji katru mēnesi e-pastā saņem atgādinājumu, kad pienācis laiks nodot rādījumus;
- Redzēt ūdens patēriņa skaitītāju verifikācijas termiņus;
- Apskatīt savas dzīvojamās mājas lietu (tāmes, darbu plānus, izdevumu pārskatus u. c.);
- Apskatīt citus dokumentus, kas attiecas uz dzīvojamo māju (plānoto remontdarbu kontroltāmes, dzīvokļu īpašnieku kopības lēmumus u. c.);
- Saņemt paziņojumus e-pastā (piemēram, par ūdensapgādes un siltumapgādes atslēgumiem, uzaicinājumus uz dzīvokļu īpašnieku kopsapulcēm u. c.);
- Sazināties ar SIA “Ogres Namsaimnieks” sadaļā “Saziņa”.
Informācija par reģistrēšanos klientu portālā ir pieejama SIA “Ogres Namsaimnieks” mājas lapas sadaļā “Pakalpojumi – Biežāk uzdotie jautājumi – Elektroniskie pakalpojumi”: https://www.ogresnamsaimnieks.lv/biezak-uzdotie-jautajumi/
Noderīgi! Reģistrēti lietotāji klientu portālam var ērti piekļūt, izmantojot bezmaksas mobilo lietotni “WebNAMS App” (“iOS” un “Android” platformām).