Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001
Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001

Aicinām pieteikties klientu apkalpošanas speciālista vakancei!

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Ogres Namsaimnieks” izsludina konkursu uz vakanto amatu “klientu apkalpošanas speciālists”, profesijas kods 4222 07

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

  • vidējā izglītība;
  • labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja argumentēti izteikt savu viedokli gan rakstveidā, gan mutiski;
  • darba pieredze darbā ar klientiem un konsultāciju sniegšanā;
  • darba pieredze rakstisku atbilžu sagatavošanā, kā arī dažādu dokumentu noformēšanā;
  • ļoti labas datorprasmes;
  • labas organizatoriskās prasmes;
  • atbildības sajūta un precizitāte darba pienākumu veikšanā;
  • latviešu valodas zināšanas – atbilstošas C1 pakāpei.

Galvenie darba pienākumi:

  • pārzināt SIA “Ogres Namsaimnieks” piedāvātos pakalpojumus;
  • pieņemt apmeklētājus un sniegt nepieciešamo informāciju;
  • apkalpot ienākošos klientu zvanus un e-pastus;
  • saņemt fizisko personu iesniegumus un dokumentus, sistematizēt tos pa grupām atbilstoši lietu nomenklatūrai, reģistrēt datu bāzē;
  • nosūtīt izejošo korespondenci;
  • izskatīt fizisko personu sūdzības, priekšlikumus, iesniegumus un savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz tiem;
  • sagatavot un noformēt dažādus dokumentus (paziņojumus, atļaujas, dokumentu atvasinājumus, iesniegumu paraugus u.tml.);
  • pārzināt SIA “Ogres Namsaimnieks” mājaslapu un klientu portālu e.ogresnamsaimnieks.lv;
  • piedalīties daudzdzīvokļu dzīvojamo māju dzīvokļu īpašnieku, dzīvokļu īpašnieku kopības pilnvaroto personu un kontaktpersonu sapulču organizēšanā, protokolēt sapulču norises gaitu, sagatavot nepieciešamo informāciju sapulču norisei.

Piedāvājam:

  • darbinieka amatu uz nenoteiktu laiku;
  • vienu veselu slodzi, normālo darba laiku;
  • iespējas papildināt savas zināšanas kursos, semināros;
  • bruto mēnešalgu 1100.00 eiro;
  • iespēju noformēt veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām;
  • papildatvaļinājuma dienas.

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

  • pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV);
  • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).

Minētos dokumentus ar norādi “pieteikums klientu apkalpošanas speciālista amatam” aicinām sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: personals@ogresnamsaimnieks.lv līdz 2025. gada 6. janvārim (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 65049125.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai. Nosūtot pieteikumu, pretendents piekrīt savu personas datu apstrādei ar mērķi nodrošināt šī konkursa norisi.

Related Posts

Arhīvi