Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001
Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001

Aktualitātes

Spēkā stājušies dzīvojamo māju pārvaldīšanas maksājumi un uzturēšanas darbu plāni 2021. gadam

Š. g. 1. janvārī spēkā stājušies SIA “Ogres Namsaimnieks” aprēķinātie pārvaldīšanas maksājumi un sagatavotie daudzdzīvokļu dzīvojamo māju uzturēšanas darbu plāni 2021. gadam. Dzīvojamās mājas uzturēšanas un apsaimniekošanas darbu tāme un uzturēšanas darbu plāns 2021. gadam tika ievietoti katra dzīvokļa pasta kastītē līdz pagājušā gada 15. oktobrim. Dzīvokļu īpašniekiem bija sešas nedēļas laika, lai ar tiem iepazītos un pieņemtu atbilstošus dzīvokļu īpašnieku...

SIA “Ogres Namsaimnieks” turpina nodrošināt dzīvokļu īpašniekiem civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu

SIA “Ogres Namsaimnieks” sadarbībā ar ADB “Gjensidige” Latvijas filiāli (turpmāk – “Gjensidige”) arī 2021. gadā turpina piedāvāt savā pārvaldīšanā esošo daudzdzīvokļu dzīvojamo māju dzīvokļu īpašniekiem civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polises, lai pasargātu dzīvokļu īpašniekus no neparedzētu negadījumu sekām (izmaksām). Polises ir spēkā no 2021. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim tiem dzīvokļu īpašniekiem, kuri 2020. gadā nebija atteikušies no šīm polisēm....

Notiek sniega tīrīšanas darbi

Ņemot vērā, ka pēdējās dienās notiek intensīva snigšana un veidojas bieza sniega kārta, SIA “Ogres Namsaimnieks” pārvaldīšanā esošo daudzdzīvokļu dzīvojamo māju sētnieki šobrīd veic sniega tīrīšanas darbus, tīrot iekšpagalmu ietves un izveidojot ejas gājējiem pāri piebraucamajam ceļam un/vai stāvvietai. Stipras snigšanas laikā sētnieki tīra sniegu ik pēc 3–4 stundām, lai nodrošinātu, ka pa dzīvojamās mājas piesaistīto...

SIA “Ogres Namsaimnieks” elektroniskie pakalpojumi

SIA “Ogres Namsaimnieks” dzīvokļu īpašniekiem piedāvā arvien vairāk pakalpojumu elektroniski. Aicinām izmantot piedāvātās iespējas, lai saņemtu pakalpojumus ērti un droši! Klientu portāls Jau vairāk nekā pusotru gadu darbojas klientu portāls e.ogresnamsaimnieks.lv, kurā var reģistrēties jebkurš dzīvokļa īpašnieks. Klientu portālā iespējams: Apskatīt komunālo pakalpojumu rēķinus un to apmaksas statusu;Apskatīt un nodot ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus. Papildus klientu...

Jauns būvdarbu un remontdarbu cenrādis

2021. gada 1. janvārī spēkā stājies jauns SIA “Ogres Namsaimnieks” maksas pakalpojumu cenrādis siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu būvdarbiem un remontdarbiem. Cenrādī iekļauti tādi maksas pakalpojumi kā sildķermeņu un dvieļu žāvētāju maiņa dzīvokļos, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu ierīkošana un maiņa, ūdens un kanalizācijas stāvvadu posmu maiņa dzīvoklī, ūdens krāna, vannas, izlietnes, tualetes poda, kā arī veļasmašīnas un trauku...

Kur likt eglīti pēc svētkiem?

Pēc Ziemassvētku un Jaunā gada sagaidīšanas, kad lielākā daļa iedzīvotāju vēlas atbrīvoties no savas svētku eglītes, SIA “Ogres Namsaimnieks” nodrošinās to izvešanu no pārvaldīšanā esošo daudzdzīvokļu dzīvojamo māju iekšpagalmiem. Eglīšu izvešana tiks uzsākta š. g. 11. janvārī un nodrošināta līdz mēneša beigām. SIA “Ogres Namsaimnieks” pārvaldīšanā esošo daudzdzīvokļu dzīvojamo māju iedzīvotāji var atstāt savas svētku eglītes līdzās savas...

Ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu nodošanas datumi

Ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu nodošanas datumi laikā no 2021. gada janvāra līdz jūnijam: Rādījumu iesniegšanas datumu tabulu var apskatīt arī mājas lapas sadaļā “Pakalpojumi – Biežāk uzdotie jautājumi”.

SIA “Ogres Namsaimnieks” rēķinā iekļautā informācija

SIA “Ogres Namsaimnieks” rēķina pozīciju skaidrojums (apskatāms arī sadaļā “Pakalpojumi – Infografikas“)

Izmaiņas darba laikā

30.12.2020. 8:00 – 15:00 (bez pusdienu pārtraukuma) 31.12.2020. BRĪVDIENA 01.01.2021. BRĪVDIENA Atgādinām, ka, ņemot vērā Latvijā izsludināto ārkārtējo situāciju koronavīrusa Covid‑19 izplatības dēļ, SIA “Ogres Namsaimnieks” klientus apkalpo attālināti. Apmeklējumu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta: iespējams pieteikt tikai tad, ja iesnieguma vai sūdzības izskatīšanu nav iespējams nodrošināt rakstveidā vai attālināti (tai skaitā izmantojot videokonferenci) un iesnieguma izskatīšana...
1 111 112 113 114 115 139